Söndag

Okej, sitter ännu en gång ensam. Älsklingen åkte ifrån mig idag med 18:22 tåget och daamn lika sorligt varje gång, vill bara sätta mig på tåget meed honom och följa med han till Sävja. Fan känner mig nästan mer hemma i Sävja än i Mora. Usch att säga hejdå när bejbi ska med ett tåg är de jobbigaste som finns fan. Tårarna rinner oavbrutet och jag vill bara att tåget ska vända och bara komma tillbaka till mig! Hoppas att de två kommande veckorna går jätte snabbt så jag får känna doften av min sötaste pojkvän igen <3
Hmm jao då är det valborg när jag kommer ner till Sävja, vi bestämde oss för en meega myyysig hemma kväll då :) Jag längtar iiihk <3

Jag har precis kollat på "The eye" med Pappa och Linda. Den va väl sådär. Dagens filmer är bara skit. Iallafall de senaste filmerna jag kollat på. /:
Helgen har såklart varit helt underbar. Bejbi och jag har väl för det mesta bara legat i sängen och slappat och kollat på film :) igår så gick vi på restaurang "vi på hörnet" De va mys. :) De va dyrt men gott som tur va ^^ När vi kom hem tog vi oss en varm dusch och bara stod där och höll om varandra. Så otroligt mysigt. Älskar dig världens bästa pojkvän <33
Ska väl göra mig iordning nu och vänta på att Micke kommer fram till Uppsala och ringer mig :)
Fick låna hans Gameboy Advance(?) iaf så jag har något och fördriva tiden med i två veckor ;P
Godnatt folket, skola imorn vilket suger totalt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0