Tisdag

Idag, sovmorgon till 12. JÄÄÄTTE skönt fersure! sov till 10. Älska tisdagar bara för sovmorgonen! <3
Imorn dryyygaste onsdan >.< Tar evigheter och ta sig igenom den skoldagen. aja idag har jag väl inte gjort så mycket. Skolan sen tog jag gammel cykeln och drog mig hemåt i det blåsiga vädret. Mina öron frös typ ihjäl. ja!
Ringde älsklingen när jag kom hem sen satte jag mig vid datorn och spelade lego racers2 HAHA! fett gammalt love it även fast de gick äckligt segt och köra xD

Har installerat skivan nu till datorn så jag får in lite ny musik på min mobil. Finally! men behöver fler nya bra låtar och lägga in O.o
Vet fan inte vad jag lyssnar på längre. jag har typ en bra låt med ett band och en annan med ett annat band. Blandat så de skriker om de
Mååste skiicka in mobilen snaart aso. fett sämst att inte kunna prata utan handsfree >.<
Aja ska väl fortsätta kolla på tv och prata med sötnosen!

Baaiibaaii :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0