Torsdag

Jahapp, Idag gick vi skola till 1. va inte med på idrotten. GIck hem till Cissi istället och spelade Super mario (A). sen gick hon och jag ner på stan. Vi gick till kaffestugan och tog oss en varsin varm baguette. Jag köpte en ny björnborg sminkväska. Niice!
Sen splittrades vi och gick åt varsit håll. Har städat hela rummet idag -,- dammsugit och torkat en jävla massa damm.
Ringde till älsklingen, men de gick inte så bra. Så ringer väl han lite senare. Ska väl duscha snart antar jag.


Sitter och funderar på vart fan jag har lagt min installations skiva till mobilen så jag får nya låtar :/ mina är så äckligt uttjatade. Måste lämna in min mobil också. Min har ju krachat helt :( Knapparna har spruckit på mitten, en knappens hörn har gått av. Jag måste använda handsfree när någon ringer för annars hör jag inget och det går inte ens att spela upp musik på den längre utan handsfreen >.< RIP min mobil så jävla hårt aso!


image3
M. Eriksson




Kommentarer
Soha

Fin bild :)

2008-04-10 @ 18:32:19
URL: http://sohaa.blogg.se
Cissi

Det är synd om dig ;) tänk på mig som inte ens kan ha musik på min mobil :P Hehe .. Men i slutet av månaden ska jag köpa en ny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-11 @ 07:16:21
URL: http://Elofson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0