Updates

Efter skolan gick jag och Cissi och köpte oss en varsin glass. Hennes kompis Jonsson kom förbi och va lite social xD hahah! världens dissare haha! Har vart så sköönt med sol idag. men min hud är så jävla känslig så fort de blir lite varmare -.- så har fått rödflammiga utslag typ ovanför bröstet ._. så irriterande. iallafall så gick vi ner till tingsnäs och lekte i lekparken :P Sen tog jag cykeln hem och började prata med sötnos i telefon som vanligt xD <3
ska väl sova strax antar jag. Sovmorgon till 12 imorn fersure <3 skönt!
Måste börja fixa fram fakta till svenskan och komma igång med det arbetet snart aso. måste bli klar med det i tid!
sen har vi grafisk prov samma dag som vi har två nationella! -.-' gaah vad dryygt! palla prov >.<
aja godnatt folket nu ringer bejb! Prutt prutt!

Längtar till 8 maj! återträffen i v-ängen fersure!

image15


Kommentarer
Amanda

det var faktist jätte härligt väder igår.

2008-04-22 @ 09:18:52
URL: http://lifeintimes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0