Bajsdag!

Trodde att ett viss Johanna skulle höra av sig idag men hon har väl någon ursäkt som alltid antar jag. 
Morgonen var förbannat jävla skitkass! Hade damp och grät floder för ingenting!
Har vart ensam hela jävla dagen så sitter i shorts och pyamaströja.
Älsklingen kommer till mig vid 23-tiden någongång ikväll. Egentligen var det menat att vi inte skulle va med varandra förrän på tisdag. Men jag saknar honom så jävla mycket så han fick komma hit och sova med mig en natt.
Jag och Robin har kollat på film idag (Dan in real life) den fungerade och kolla på när man inte har nått bättre för sig iallafall :) sen gjorde vi hemmagjord pizza och åt ^^
Tur att han är hemma så man kan prata med nån iallfall. <3
Den 28 åker han in i lumpen och jag kommer sakna han såå jäävla mycket! :'(((
Love you brother<3

Igår vad jag med min mest saknade mamma, vi åkte in till stockholm och gick runt en hel dag, sen åt vi på kungshallen.
Jag har saknat dig så otroliiigt mycket! Önskar att vi kunde va med varandra oftare. You're just like a best friend!

Snart åker jag till hamra igen. och festar med min festprinsessa Angelica m.fl. :)
Men kommer sakna Micke så otroliigt jävla mycket! :<
Men men sommar är ännu inte slut. Men fan snart är den det och jag har inte gjort ett skit i sommar känns det som! :O
Det känns som man ska hinna med så mycket på sommarlovet men man gör ju inte det . Det är ju bara kasst väder varje dag också så man orkar ju inte göra nått. aja nu har jag updaterat bloggen lite iaf.

Cya peoples!


Kommentarer
Cissi

Hehe ja tänk att du har uppdaterat för en gång skulle. trodde alrig att det skulle komma :P men det gjorde det till slut. å inte har du hört av dig så mycket i sommar heller. ( men de har juh inte jag heller jort men vi ses juh snart ;) ) som du säger man hinner inte med nått på sommarlovet jh :P hehe det borde vara längre (A) hehe Kraaam kraaam

2008-07-20 @ 18:11:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0