Helgen

I helgen drog jag med Pappa och Linda till Hamra.

I fredags hände inte så mycket. jag gick ner till Angelica och Johan och va med dom och slogs med myggen >.<

I lördags var de tävlingarna i hamra och de kom massor med gammalt folk som man inte har träffat på huur länge som helst. :)
Jag och Angelica stog vid en station och såg hur alla tävlade, de va rååligt xP
På kvällen skulle vi upp på puben och jag började väl smådricka lite hemma först.
Sen gick vi å mötte mathias sen drog vi uppåt. Där träffa jag bl.a. Tomas, Stefan, Jonas, Daniel. ääh skit samma de va skit många gamla godingar. Jag gick in med tomas och satte mig så kommer fittkukhuvudet Donald och frågar ålder på mig.

Han:
Är du arton år?
Jag: Neeij?!
Han: Då får du inte vara här inne, då får du stå utanför!
Jag: Men jag är ju utanför?
Han: Nej du är fortfarade på våran inhängnad.
Jag: Men Tomas får ju vara här inne?!
Han: vem är Tomas??

*Tystnad*

En vid bordet: Vem Tomas? Det måste vara någon annan vid nått annat bord.
Han: Vem är Tomas?

Aja jag tänkte att jag inte skulle sabba för tomas så då drog jag ut därifrån och han kom och höll mig sällskap hela kvällen. Tack :)
Jag och Tomas följde med Stefan till Loos han körde lite sådär halvfarligt xD och jag va så kissnödig men jag hann till en toalett 8)
Jag fick 6 cider av Linnéa :) Så att jag klarade kvällen iallafall xP Fast jag drack bara två resten försvann medan jag åkte till Loos xP men sen fick jag smaka massor också ^^
Sen drog vi till stugbyn för vi skulle på efterfest men de blev inge sådant. de blev att gå hem och lägga sig och sova istället  :)
Det var en riktigt rolig och värd helg! Så kul har jag då inte haft i hamra på länge. Jag saknar er alla som man var med förut. Roligt och träffa er nu! <3
Emma saknades såklart i bilden och de va väldigt tomt utan henne! Men vi ses snart hoppas jag :)

Inte många dagar tills jag fyller år nu! 4 dagar! OOH YEES!

TACK FÖR HELGEN FOLKET! DET VAR BÄST! ^^


Nu ska jag ringa min kära fästman x)
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0