Måndag

Då va man ensam igen då :(
Ännu en söndagsnatt av bara gråt till sömns. Jag förstår inte hur det kan vara så jobbigt. Att man inte är van nu med att resa och komma hem och sen vänta i veckor till nästa gång man ser kärleken?! Tydligen inte.
Måste vänta 2 veckor nu innan jag får se dig och har din närhet. Kropp mot kropp. Det finns inte ord som kan förklara hur mycket jag saknar dig och hur mycket jag behöver och älskar dig. Du är mitt allt älskling <3

Imorn har jag Nationella i matte del 2 -.- har egentligen sovmorgon till 12 men fuck no vi har nationella kl 8 på morgonen. tack så jäävla mycket. anyway. När jag har gjort klart nationella cyklar jag hem och sen drar jag och tatuerar mig kl 10 ;) yahaow
Nu måste jag jobba svenska som en jävla idiot >.< ska vara klart den här veckan. wish me luck. kommer aldrig lyckas!
Har muntlig nationella på torsdag också >.< BAJS! hata skolan!

Ska börja med svenskan nu. bajskorv


image30
M. Eriksson<33



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0