Tisdag

Ja, igår började jag och Cissi med våra "nya" liv. Vi ska sluta små äta, inte äta onyttigt, motionera varje dag och gymma i tio dagar. Kanske blir mer om jag vill fortsätta med det och köpa gymkort. (;
I 3 veckor ska vi klara de här. eller iaf jag!
Jag måste göra nått åt de här. Hatar mig själv så nu jävlar ska jag klara det här och jag hoppas att alla stöttar och hjälper till!

Vi har upptäckt ett Peddo i Mora sen i Lördags som inte är så svår å missa. vi har sett han fyra dagar i rad nu -.-
Åka runt och runt oss med sin jävla bil
Idag när jag och Cissi kom ut från gymmet stod han där och glodde på oss bara i bilen. sen sa han Hejsan flickor.
så glodde han lite til sen drog han. ._. jävla äckel!

Imorn är det nationella i svenska, varför uppsats -.- hoppas de går bra. Måste sova nu efter allt cyklande och gym och för att jag ska upp tidigt imorn såklart.

Om tre dagar kommer älskling upp! Jag längtar att få hålla om dig min kärlek! Du är mitt allt! <3<3
Sov gott godnatt!
image31


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0