Tisdag

Gaah imorn är det massa mycket. Nationellt prov i matte :/ vilket kommer gå och helvete.
svenskan ska vara klar vilken den inte är. jag skiter i den för de är omöjligt när man inte får jobba hemma. sen har jag utvecklingssamtal -.- efter de tar jag tåget ner till bålsta. Fattar inte varför jag inte beställde ner till Uppsala och sov hos bäjbi en natt istället för att åka direkt till bålsta x(((
Aja. På fredag kommer iallafall  älskling till mig :D<333 Älskar diiig mest sötastesötunge!

Johanna köpte leopard och zebra leggings åt mig idag :D yeah hoppas dom sitter bra bara.
ska träffa johanna och sandra imorn :D gulligaste ungar!! <33

aja nu ska jag ta en dusch och bli fräsch sen ska jag väl hänga min tvätt och sen prata med bäjbi och sen sova!
bajsbajs

image21


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0