Torsdag

Igår åkte jag ner till bålsta. Va hemma ett tag sen mötte jag Johannabajskorv så gick vi till hennes lägenhet och checkade hur det såg ut. Sen kom sandra ner så gick vi till Kalle men han dissa och va med sin görliigörlfriend -.- så vi begav oss hem till Patrik K. och våldgästade honom ;) han satt vid datorn så vi platsade oss på honoms gräsmatta och väntade. fick nått asgarv då och då xP får de fan seriöst bara när jag är med er, de måste vara ett tecken på att de e er jag ska vara med ;P sen ringde vi till Patrik A. så kom han ut. vi gick till en lekpark och vi sa adjö till Johanna som skulle hem och plugga. Vi satt och gunga och jag mådde alldeles illa O.o
Sen gick vi hemåt för Sandra skulle med bussen vid elva nångång. Vid vinkade adjö till patrik A. och vi gick ner till stationen. Vinkade av sandra och sen följde gentlemannen patrik mig till porten för jag vågade inte gå hem själv i mörkret :) Sneeel heeest :D
Sen ringde jag till käära pojkvän och pratade med han i tele innan jag somnade.

Idag är en ny dag och jag känner att jag är såå jävla tvungen att plugga men jag orkar verkligen inte. Min bror ligger och sover. jag vet inte om han ska gå till skolan idag eller om han har försovit sig eller nått? :P hoppas han är hemma så jag får hjälp med svenskan.

Japp senare ikväll, då blir de återträffen. Jag, Johanna, Sandra, Patrik, Patrik, Kalle och Oskar ska väl förhoppningsvis gå dit tillsammans :)
Hoppas att man får sitta vart man vill annars dör jag ju om jag hamnar mellan två som man inte ens snackar med xP
nej nu orkar jag inte skriva med. Men updates later antar jag :)
Puss bajs
 
image22

UPDATES...

Asoo den här dagen har varit den bästa i mitt liv på läänge! fy fan va roligt de va att träffa alla gamla godingar igen!
först när vi kom dit så va de mingel och bla bla, sen käkade vi mat sen efterätt ^^ Jag och Sandra fick sitta på vår gamla planka igen som är helt utnött av våra rumpor xP <3
efter allt så gick ah, alla vi i vårt lilla gäääääng xP ner till en grässplätt och bara pratade maaasssa mycket ^^
Sandra, Oskar, Patrik, Johanna, Patrik och Kalle ni är bääst! verkligen! finns inga bättre vänner än er<33
fler sånna här återträffar säger jag bara! med eller utan lärare. I sommar då SKA vi fixa till nånting! Punkt slut :)

Imorn kommer micke trallalalaa jag saknar dig massa mycket min kärlek!! <33

godnatt folket. :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0