Tiden går snabbt!

Ska börja inlägget med ett grattis till mig och Micke som har varit tillsammans i 18 månader idag alltså 1½ år. och att jag fyller 18 år om exakt 8 månader, höhö!

Imorgon ska jag äntligen fixa mig ett busskort så jag kan ta mig fram och tillbaka i hela dalarna när jag vill! Great!
Så imorgon drar jag ner till Falun efter jag har slutat och färgat håret på mig själv och Linda. Sover över där och drar hem till Mora igen och har en hemma myskväll med Johanna som kommer upp och på lördagförmiddag åker vi ner till Emma på inflyttningsfest och har partyparty på mot kvällningen!

Nu börjar det öven tiden dra ihop sig till juletider, och pengarna jag äger nu är dom sista innan jul och hittills äger jag EN julklapp. Jag som trodde att jag skulle vara så duktig och börja i tid, men icke!
Så får se om jag kan gå en sväng i Falun och hitta något till någon! Svårt när ingen önskat sig något heller!

kl är bara 20:42 men jag känner att jag måste börja gå till sängs, och iallafall kolla på tv...
Dags och avsluta nu!
Ses /e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0