Uppdatering

Har inte skrivit och uppdaterat mig här på jätte länge känns det som.
Kan berätta lite om min helg.
Åkte till Emma på torsdagen för det var då min helg började. Jag sov där till Fredag. Halva fredagen sög för Emma var i skolan och hon har inga tv kanaler och hade just då ingen dvd heller. Så jag gick väl bara runt och runt för det mesta. Jag åkte hem senare och mötte upp Johanna som kom med halv 8 tåget. Vi gjorde väl inte sådär jätte mycket på fredagen vi hade tänkt och kolla på batman men vi somnade efter ungefär 10 minuter båda två. På lördag eftermiddag tog vi bussen ner till Falun och gick på inflyttningsfest hos Emma. Vi började kvällen med en 3 rättersmiddag. Sen börja vi dricka lite grann och sen kom 2 från Emmas klass Ella och Sofie.
Hade riktigt trevligt vi börja ganska tidigt så jag somnade vid 10 när alla började kolla på en film. NAJS!
Söndagen bestod av MAT! xD blev Pizza på dagen och pommes med vitlökssås när jag kom hem! hihi


Nu sitter jag i skolan och jag vet inte hur jag ska få den här veckan och gå, för jag har verkligen ingenting och se fram emot. Kanske drar ner till Emma i helgen igen om jag orkar åka buss, annars kanske jag ska kolla upp om jag kan åka ner till uppsala kanske om jag har råd och lust. Vet ingenting än så länge iallafall.

Palla att jag skriver så långt. Nu har jag som sagt uppdaterat mig lite iallafall.
/e.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0