11 oktober

Idag kände jag att jag blev riktigt sugen på att julhandla faktiskt! Varför inte börja i tid? annars drar ju pengarna på en gång och bara någon enstaka person får paket. Idag blir det inte av, men i veckan kanske om någon är sugen på att hålla mig sällskap. :) Problemet är väl att jag slutar så sent alla dagar, men på fredag är jag ju ledig så då kanske man kan dra iväg. Måste även köpa mig en present till storebror som fyller 19 om 11 dagar <3

kände att jag var tvungen och baka en till kladdkaka idag till mamma, haha fan 3 personer som fettar i sig en kladdkaka på en dag är inte så speciellt bra x( . Men den vart iallafall precis klar. ska bara försöka hålla händerna bort från den också haha!

Annars vet jag inte vad som kommer ske idag faktiskt. Får se om man får en pling av någon eller om det bara blir att hyra film till det tråkiga vädret..
Kände att jag var sugen på att fota Sandra idag bland höstlöven, men jag vet som sagt inte om  det är väder för det.
Får se vad som händer!
Cya for so long! /e.


Kommentarer
Lina

Svar: Tack så mkt, ;).



Ang högerklickning så finns det hur många sett som helst att göra det på, men det finns ingen som är säkert. Det är fortfarande hur enkelt som helst. Men för att förhindra en som inte är datakunnig alls så kan du använda den här koden, vilket även jag gör:



</html>

<script language="JavaScript" type="text/javascript">

<!-- Begin

var message="HÄR SKRIVER DU VAD DU VILL ATT DET SKA KOMMA UPP PÅ POP-UPFÖNSTRET!";

if (navigator.appName == 'Microsoft Internet Explorer'){

function NOclickIE(e) {

if (event.button == 2 || event.button == 3) {

alert(message);

return false;

}

return true;

}

document.onmousedown=NOclickIE;

document.onmouseup=NOclickIE;

window.onmousedown=NOclickIE;

window.onmouseup=NOclickIE;

}

else {

function NOclickNN(e){

if (document.layers||document.getElementById&&!document.all){

if (e.which==2||e.which==3){

alert(message);

return false;

}}}

if (document.layers){

document.captureEvents(Event.MOUSEDOWN);

document.onmousedown=NOclickNN; }

document.oncontextmenu=new Function("alert(message);return false")}

// End -->

</script>

2008-10-11 @ 18:54:39
URL: http://oneplektrum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0