Blabla...

Seg dag idag som vanligt. Tog kort till ID legitimationen. Det vart såklart äckligt fult men jag orkade/vågade inte ta en jävla massa kort med Mats för jag vet att det inte skulle b li bättre än så. Fick iallafall inga förväntade dubbelhakor så det är jag iallafall nöjd över även fast leendet vart otroligt fult som vanligt. Anyways efter jobbet åkte jag och mamma till barkaby för att kolla efter present till Robin. Massa tjat om Robins presenter och födelsedagar hit och dit men som sagt gick runt lite sen stack jag in på Skopunkten för att kolla efter ett par skor jag ville ha och provade dom och jag vill ha dom otroligt mycket!!


Dock inte sånna skor på bilden men liknande svarta utan pärlorna.


Ska väl dra över till Johanna en stund efter jag har ätit. Hon bakar bullar. Yummie!
Bye
 /e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0