Dags för sängen!

Robins födelsedag firades idag då lite smått av Mig, mamma, Micke, mormor och morfar. Vi käka lite och fika.

På jobbet så fotades jag i mössa och vantar som kanske kommer visas i något Rustablad. Och bilden vart riktigt dålig! Det ser ut som jag har sånna där mulliga runda bebis kinder, så imorgon ska jag sitta med Anna (redigeraren) och kolla när hon redigerar bilden och även säga vad jag vill ha redigerat, d.v.s. ALLT!
Nej men vafan! haha en bild som kommer visas i hela Sverige är väl ingenting? Jag ställer väl upp för Rusta! ??....

Nej ju måste jag hoppa i säng. Det är sista dagen imorgon på Rusta kontor och det kommer va väldigt tråkigt att lämna!
Har bara skolan framför mig sen med en jävla massa jobb!

Anyway! Godnatt folket...
/e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0