Fail

Micke var ledig idag så han stannade hos mig i bålsta. Jag orkade verkligen inte gå upp idag. Ville bara ligga kvar!
Jag skulle ju som sagt på seminarium idag men Mats hade tagit helt fel på datumet. Det är nästa måndag det är och då är jag tråkigt nog i Mora. Det vart en stor besvikelse trots att jag var så nervös inför det. Så det vart en vända in till stockho,m och tillbaka bara i princip. Det fick väl dagen att gå fortare men ja, annars har jag suttit och pysslat julkort på jobbet. riktigt kul faktiskt.

När jag kom hem så baka jag kladdkaka till Robins födelsedag. Micke lämna bålsta med 21:05 bussen.
Vi ses på Lördag igen.

Hoppas Sandra och Johanna vill följa med mig till Stockholm på fredag så ingen har ångrat sig och ändrat sina planer.

Nu är det dags att fortsätta och kolla på C.S.I.
Ska troligtvist åka till Kista med mamma. Vi får se!
Godnatt!
/e.

Älskar er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0