Fototävling

Idag fick jag sällskap av Sandra, det var otroligt skönt att ha någon och snacka med. Det känns som om jag inte har träffat någon på sjukt länge och som att jag har varit skuj i flera veckor, fast egentligen bara i 2 dagar. Jag är fortfarande förkyld med snorig näsa och skallebank men det börjar gå mot den ljusa sidan, absolut.
Kände mig taskig som inte bjöd Sandra på mat men kom och tänka på det alldeles för sent :/ Hoppas det gick bra med våfflorna där hemma om du nu orkade det haha! Får bjuda dig på mat någon annan dag plutt ^^

Ja det här med fototävlingen har det inte blivit något av än så länge...Mamma kom som hastigast på att hon glömt bort att hon skulle upp till mormor och morfar och plocka bort julbelysningen så hon åkte precis upp dit. Och det var ju också en synd grej för Sandra. Hon kunde ju faktiskt ha fått skjuts om vi kommit på det tidigare än att slösa en halv 50 lapp på en fjösig buss :( Men men...ja som sagt ska väl kika lite på den där tävlingen och kanske skicka in några bilder.

CIAO /e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0