Godnatt!

Ikväll gick jag hem till Johanna och kollade på "Horton", riktigt rolig faktiskt!
Sen slet jag ut Johanna för att gå på en kvällspromenad genom Bålsta!

Imorn åker vi in till stan och förhoppningsvis följer Sandra också med!
Måste köpa snäcka till min uttöjning och kanske töja LITE mer...

På kvällen kanske, bara kanske blir det lite party med gamla gänget. Men får se vilka och hur många som får tag på dricka, om det är 2 pers blir det nog inge. Men får se fär också!
Träffas ska vi iallafall! :)

Nu måste jag sova klockan drog iväg ganska snabbt!
Ses folket!
/e.



Kanske kameran faller ner i väskan så man kan ta sig några Sthlms kort också!
och kanske förnya bilderna på oss lite, dom har ju trots allt redan visats här på bloggen en gång tidigare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0