Maybellene I hofteholder

Sandra kom hit vid 8-9 tiden, vi ringde runt lite och det blev att Patrik och Patrik kom över till mig. Kollade på tv, snacka minnen och annat skit. Trevligt! Sandra stack vid 1 tiden och Patrik och Patrik drog alldeles nyss.
Har haft en mysig kväll idag också!

Pratade med dom om min reklamfilm till skolan och dom gick med på det. Skönt och veta. Nu måste jag bara komma ihåg och låna mammas kamera. Blir till helgen I guess.

Alltså bara två veckor kvar av praktiken, det har gått otroligt fort och jag vill inte tillbaka till skolan för jag ser bara framför mig hur otroligt mycket jobb jag har framför mig. Mår illa av tanken bara!

Går någon konstig film på trean med pratande barn, ska väl kika lite på den och sen gå och lägga mig.

Godnatt folket!

Volbeat - Maybellene i hofteholder <3 just love it!
/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0