Mora och bebbi

Ja då var det äntligen fredag idag, tiden går faktiskt riktigt fort, och det är både positivt och negativt, jag hinner ju inte med mina uppgifter! har inte ens börjat men men! Jag är ju ledig på fredagar så skönt det skulle vart med sovmorgon men nej nej vaknar svintidigt iallafall dels för att det låter utifrån huset och ljuset  kommer in genom fönstret och bara svider i ögonen, och sen för att jag säkert är inställd i skallen att jag ska upp tidigt. men skönt ändå, då slipper man stressa sen ^^ Jag drar mig mot uppsala med 13:05 bussen och hoppar av vid bejbis skola och hoppas verkligen att han kan komma ut en väng och säga hejdå och ge mig en puss men får se :/ Pappa kommer och hämtar mig där sen vid 2. Sen åker vi väl till ikea och hämtar upp farmor och Roland efter det och sen drar upp till mora.

Juste juste! Alltså palla frost när man vaknar och ska till jobbet typ. alltså palla att man måste skrapa rutorna redan :/ och imorse så tog jag riktigt najsa bilder på soluppgången. :)
Cya!

Helt oredigerade än så länge...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0