Nerverna kryllar omkring

Jag hade helt och hållet glömt bort att jag ska på seminarium imorgon med Mats (fotografen) och träffa en annan utländsk känd fotograf. Hoppas att han kan svenska eller att han åtminstonde pratar så att man förstår. Vill inte gå som ett plåster bakom Mats helatiden heller, men får se hur det går! Önska mig lycka till!

Micke sover här inatt också för han är lyckligtvis ledig imorgon. Hade ju som sagt glömt bort det där imorgon så trodde inte att jag skulle komma hem så sent, men nu kommer jag förmodligen komma hem ganska sent. Vet inte riktigt när det där slutar, sen ska jag sitta på pendeln i 45 min också.

Måste sova snart så att jag orkar upp imorgon.
Godnatt!
/e.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0