Nothing to do nothing to change

©
Ok, jag har vääldigt väldigt tråkigt och ont i skallen!
Som sagt skulle Sandra komma förbi efter hon slutat skolan, men jag fick tyvärr ändra mig. Jag kände mig alldeles för sjuk för att vara social med min darling :( Hoppas att jag frisknar till snabbt som fan så att jag dels kan spela in min film snart! Det måste bli av! Inte har jag någon powerpoint på den här datorn heller så jag kan göra mitt arbete >.< och jag vettefan om jag ens har med mig mitt USB-minne, det är tveksamt.

Johanna ringde och fråga om jag ville gå en promenad med henne och Josephine. Skulle vara riktigt skönt och ta sig en promenad och få i sig lite frisk luft men nej! Får bli någon annan gång.

Saknar ma familia i mora! Men hell no att jag vill dra härifrån! Det är verkligen deprimerande att ha två liv! Ett i mora och ett här. Det är ett sånt avstånd mellan så att man bli deprimerad bara man tänker på att åka ifrån något av det. :S

Det är mörk och dystert här, men det är väl så det ska vara när man är sjuk?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0