Stockholm

Ja imorsen vakna jag och såg att jag hade 5 missade samtal och ett sms från Johanna som ringt från Karins telefon. Fick en klump i magen och tänkte att dom fortfarande inte kommer vara med varandra, men jag provade och skicka ett meddelande och hon var fortfarande med henne. Så nu har vi bestämt att vi ska till stan, så jag åker med 12:40 tåget. Så dags och göra sig iordning.
vet faktiskt inte vad jag är ute efter, men ska väl gå runt och kolla och se om man faller på något. Bäst så!
Jätte najs väder ute, hoppas det förblir det hela dagen! då blir jag happy!


Ikväll blir det som sagt lite filmning om jag får ihop alla!
Emma kan inte komma till Bålsta i helgen, så får se om man kanske åker till Uppsala på lördag, vilket jag tyvärr tror att jag inte kommer kunna! Får se hur vi löser det där!

Puss så länge!
/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0