Sup mig full och ta mitt liv...

Den här dagen som är så jävla efterlängtad blir bara bättre och bättre.Börjar med att Johanna ringer och berättar att hon har feber. Så där sket sig resan med Stockholm. Då har vi kvällen framför oss med massa mysigt folk med öl i varsina händer. Då ringer Robin och berättar  att det inte blir något  drickande för min del, för personen kunde inte fixa idag p.g.a. att han jobba sent. Så då sket sig även kvällen för mig iallafall! Det här är så roligt! Jag älskar sådana här dagar!
Det är för mycket för att vara sant!
/e.


"Sup mig full och ta mitt liv i skymningen!"
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope some day you'll join us
And the world will live as one
/John Lennon.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0