Updates

Micke och jag var en snabbis till centrum och handlade inför kvällen. Sombreros, godis, grönsaker med dipp och coca cola. Så jävla onyttiga jag spyr haha!
Ska väl få höra av Sandra lite senare. Vi hade väl planerat att hon skulle komma hit ikväll igen och hålla oss sällskap efter hon har vart och ätit middag hos någon släkting eller vad det var.
Får se vad vi hittar på för något, om vi ska våldgästa grabbarna idag också haha eller om vi bara ska ligga hos mig och ta det lite lugnt och kolla på tv.
Just nu är det den galna proffesorn på tv. Så ska fortsätta kolla nu med bejbi!

/e.



Kommentarer
Lina

Svar: Placera den i kodallens alla sidor längst ner.

2008-10-11 @ 19:43:30
URL: http://oneplektrum.blogg.se/
Cissi

Sluta göra din blogg xså fin :P snart får du fixa min oxå ;) men ser ut som skit just nu =P

2008-10-11 @ 20:33:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0