APU och tidig helg

Ja nu har då min APU börjat. Jag håller till på Rusta hk AB i upplands väsby infra city. Har mest varit med mamma och gjort hennes arbeten. Började i måndags med att klä julgranar med henne. Jag kommer inte ha någon julkänsla alls när julen väl kommer, haha kommer va trött på den...Ja igår vad det sista arbetsdagen den här veckan. Jag satt och retucherade bilder på det sättet som Anna gör. Kändes krångligt till en början. Idag är jag ledig och imorgon också! otroligt skönt. Mats (fotografen som jag jobbar med) skulle till Danmark så då fick jag ledigt. Så Mickebäjb hade studiedag just på tors och fre så han kom såklart hit :) <3 
Imorgon kommer Robin som jag saknar väldigt mycket. Fick lust att åka till stugan i helgen men det får nog bli nästa helg. Nåväl Sandra sa väl att hon skulle kika förbi när hon hade slutat skolan så får väl se vad som händer. ^^

Jag är godissugen men jag boorde verkligen INTE käka massa skräp!

Updates later maybe.
/e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0