Helgen

Mja i helgen kom äntligen Robin upp till Mora och va social. Dock inte så länge eftersom att han kom mitt i natten på fredan, ah sen gick lördan och sen stack han på söndan kl halv 1 typ. :/ Emma va också social i helgen, hon reste endaaa från falun för att leka med mig xP Vi färga håret på mig, vart väl sisådär med slingorna men det blir väl bättre med tiden hoppas jag, sen fick vi för oss att gå ut och fota lite, xP Mja dom vart väl också sisådär xD hahah det kan väl några andra dömma,. mohaha!

Just nu sitter jag på multimedia och jobbar fortfarande med det där rummet i 3D, jag har inte kommit nå längre på den här lektionen, i rummet finns bara två väggar med tapet, ett trä golv och en soffa! YIIHHAA va jag jobbar på. :/ Njaee, det blir mer att man spelar Yeti bubbles som är beroende framkallande, och bdb. tyvärr!
Äckel mat i skolan också, typ råa hamburgare med torrt bröd. Får bli potatismos med ketchup och hårdbrö mackor. Dumma mig som inte tog med frukt i morse. well well. hoppas på att få åka till borlänge idag. vill köpa skoor!!! och en jacka. Får tjata på papi. men jao snart äre lunch ska börja avsluta så att jag inte får mer ont i huvudet än vad jag redan har. Bajs bajs

En av bilderna vi tog. blev hyffsat bra. fniZZ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0