Heta tankar och McLuhan

Idag har det inte alls varit en på-bra-humör-dag. Svenskan ska göras fort som fan, jävla övning inför NP. Suger appung!
Sen har vi ännu värre jävla mediekommunikation. En uppgift som är omöjlig för mig och göra. Jag har inte haft tålamod för fem öre idag. Aousch it sucks! Blev lite gladare när vi fick sluta en timme tidigare iaf! That's nice. mer av det tack! ;)
Någon som vet vad typ marchall McLuhan menade med "The media is the message" så förklara det gärna för mig!! Förstår mig inte på det där ett skit!

Jag blir så irriterad du bara finns där helatiden, helatiden sticker du upp ett huvud framför mig. Hahaha du är dum du! ;) Msnkvällar...


Idag kommer Mickemus och gör mig glad. Han kommer väl inte än på ett tag men kanske om fyra-fem timmar. Måste städa rummet (om jag orkar) höhö. Han är van med skitit rum?! (A). Men täckpåsen eller ah påsen till täcket vad det nu heter ska bytas iaf, och kanske kuddpåsarna också. Får se va jag orkar ^^
Kommer väl bli en kolla-på-film-helg som vanligt. men de är mys!

Igår pratade jag med älsklings Sandra i över en timme i telefon. Så bäst att få prata om allt med dig! <3


Ja nu då?! Har ingen aning om vad jag ska göra. Har the shoop shoop song på högsta volym såklart x) Den dagen jag tröttnar på den låten kommer jag gå ner i en djup depression. Ingen låt kommer någonsin göra mig så glad som den gör mig. hahaha!! yeah! Men kanske blir lite supermario nu. fniZZ
bye så länge sött!

/em. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0