Idol

Har nu försökt packat klart allt, känner på mig att jag kommer glömma hälften men då får man shoppa nytt xP Har även lite slarvigt dammsugit golvet för pappas skulle, så som han har tjatat. Tänkte att jag sätter iallfall på dammsugarn och dammsuger lite i hörnen så vet han att jag har gjort det iallafall ^^
Har kollat på idol ikväll och skönt att den där Johan eller vad han hette gick vidare, han va chill ju. 8)

Men nu betyder det att det är natti natti för mig om jag ska orka upp imorn. Vet inte jag kan ju räkna med att Cissi kommer vara sjuk, Linnéa är bortrest, Frida åker efter lunch...Vet inte riktigt vilka som kommer vara kvar. >.< Well well..Känner redan nu att jag kommer sakna pappa grymt mycket. så tråkigt att jag inte är hemma när Linda får bäbis :( Men kommer hem till lovet och då ska den fan ha ploppat ut. (:

Nej godnatt nu ska jag ringa älskling innan jag somnar.
Och förlåt Sandra för att jag inte ringer, vi får höras imorn <3

/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0