Shoes is one thing in my life

Idag har det vart en riktigt skön dag. Började kl 12 då hade vi svenska, det gick väl sådär med min uppsats om barns rättigheter >.< sen hade vi mediproduktion som sista lektion, det var väl menat att jag,Linnéa och Cissi skulle ner på stan och filma, men Cissi fick ont i magen och stack hem och jag och Linnéa drog på kaffestugan och tog en fika (tack för fikat förresten ^^ ) Vårat samtalsämne handlade väl om pruttar och bajs haha ah det va riktigt kul faktiskt. Sen drog vi in på typ alla affärer. Jag införskaffade mig äntligen en sjal från H&M, kom ju på att jag hade prestenkort där så passade på :) Sen skulle vi in på skohuset. Medan jag provar ett par stövlar så kommer Linnéa fram med mina skor som jag har letat ihjäl mig efter. Jag ringer pappa fort och säger att jag har hittat dom, han sätter in cash på kontot och sen var dom mina ;D Linnéa köpte också dom. så nu kommer vi vara lika lika liika ;) Tur att vi ska på APU nästa vecka haha <3
Men tack för en skön dag nea! :)

Min nya sjal och skor


Kommentarer
sandra

2008-09-17 @ 23:11:05
sandra

fett söta skor :O vill också ha nu :(

2008-09-17 @ 23:11:26
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0