Shoop shoop...

Mja sitter i skolan nu, har medieproduktion. Vi håller fortfarande på med våran reklamfilm, idag kom vi väl ett steg längre. Har redigerat filmen vi har än så länge. Den är söt. FniZz. Resten ska filmas på fritiden. Måste låna mina kära kompisar i Bålsta och dom måste ställa upp vare sig dom vill eller inte. Sandra, Johanna, grabz! (anisktena måste INTE vara med only the clothes) tack om ni ställer upp så att jag inte får IG! (A)

Jag måste packa massa mycket i veckan och tvätta and shit till bålsta. Fan ska va borta ett halvt sommarlov så kommer få konka på min tunga resväska. den är dryg och ha på tåget x((
Men åh jag längtar sönder tills jag får träffa mina gullungar!! <33

Updates later, ska spela yeti bubbles nu x))

/e.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0