1:a april

åh ni förstår inte hur förväntasfull jag är. Bara 8 dagar kvar!! :>

Hade nationella i svenska idag. Fick till 11 sidor, innehållet är jag osäker på men Godkänd blir jag nog...förhoppningsvis!
Blev klar 11:50 så då slutade jag.
Jag och Bea tog en promenix hem från skolan, gick ner på stan och kikade lite. Köpte ett par lite mer glansiga leggins på Cubus. Vill ha ett par jeansleggins därifrån också, men det får vänta till jag kommer ner till Bålsta. Måste spara lite pengar om jag ska till Stockholm eller Uppsala och kika lite.

Pratade nyss med Emma, vi bestämde oss för att åka till hamra i helgen! Festiiish!
Eller ja, det beror ju på om vi hittar någe.
Ska prata runt lite!
Puss iallafall!



-Så jävla söt grabb alltså!



Kommentarer
Micke

fan va du ska festa hela tiden :S

2009-04-01 @ 16:30:35
Anonym

sad story förfan

2009-04-01 @ 20:25:21
Anonym

kul att ni kommer upp värsta festen ,innebandygrabbar från gävle i hela stugbyn

2009-04-01 @ 20:31:11
Anonym

jaha va skojj :D vart då? :o ja men han ska nog med dricka och han har inte kört bil en enda gång sen han fick kortet så jag tror inte han vill xD haha! men vafan de fixar sig alltid med skjuss ^^ men vart är de fest dårå? ^^ :D

2009-04-01 @ 21:01:00
Jennie

festfest! :D men annars får du fixa fest i hamra om de inte blir någon i loos, vart sa jonas att de var fest? :)

2009-04-01 @ 21:56:47
URL: http://jennieericson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0