Här slutar påsken!

Ja då var det ännu en gång dax för skola, det suger apdase, men man vill ju ändå nå fram till sommarlovet.
Glömde naturligtvis NK böckerna hemma, prov imorn, NOT GOOD! Så tråkigt, så tråkiigt!
Kan sammanfatta lovet såhär.
*Testast min smärttröskel på högnivå!
*Fått en halv sleeve på underarmen
* Upplevt sorg som jag aldrig gjort förr
* Fått vara med älskling
*Fått vara med underbaraste Sandra och Johanna
* Vart i stockholm, införskaffat väldigt lite nytt.
* Umgåtts med världens bästa mamma, som jag saknar redan nu! <3


Ungefär det. Så lovet har vart i princip väldigt bra, men ändå ett rent helvete. Jag uttrucker det bra!

Även att man för andra gången träffar på sötis Linnéa på tåget. Av två gånger vi har åkt tåg samtidigt, har vi hamnat i samma vagn. CREEPY! och ÄVEN att Bosse the man hamnar i samma vagn som hans favvoelever (eller hur Nea *blink blink*)

Hoppas ni haft ett bra lov!
Puss och godnatt!
/e.


Kommentarer
Linnéa

De ä najs! ;D

2009-04-20 @ 06:58:09
URL: http://aussois.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0