Greatest love of all

Ja då har ännu en helg passerat förbi, och det klagar jag väl inte på. Vill att veckorna ska rusa fram nu så att jag får jullov och träffa alla godingar i Bålsta.
I fredags åkte jag iallafall till Emma i Falun, vi klippte och klistra i ett album som Emma hade börjat med. Asgulligt, ett album om henne och mig genom åren. Vi satt och rimma om oss, och la in massa gamla bilder på oss. Alltid roligt och kolla på, sen käka vi lite gött och det resulterade även trasig tand på mig. Så imorn lär jag väl boka tid hos dumma tandläkarna .__. Me don't like!
Och i lördags åkte vi in till kupolen för att julhandla, och jag fick väl med mig mer än förväntat vilket är nice! Är väl så gott som klar, saknas lite smått och gott bara!
Och idag har jag bara suttit hemma och inte gjort så mycke, slog in några julklappar, dammsög och gjorde klart ett arbete till historian...Ja det är väl nått iallafall!

Imorn blir det en ny fotografering med ett barn på 1½ år, får väl hoppas att det här barnet är lite mer fotovänligt...
Ska även redigera bilderna från förra veckans barnfotografering.

Ja det var väl allt!
Nej, jag längtar även tills jag får stå i Mattias famn...ge mig jullov!
Chiao!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0