Proud Mary

Jag fick brev idag från en väldigt söt person som jag tycker om...yallaa på det!
Eftersom pappa läser min blogg och han är så nyfiken vem det är från så tänker jag inte skriva ut det, bara för att jävlas...man såg på kuvertet när jag kom hem att han hade klämt och klämt på det bara för att känna vad som låg i, han chansade på en ring....han hade rätt...
Förövrigt luktade det gott...ska lukta sönder pappret!
Jag älskar brev...det är personligt och bara allmänt sött!


Ska nog ta och boka tågbiljett idag...sen kolla lite fakta efter Linné...Sucks to be me! aha aha!
chao!





Kommentarer
Sandra

va fint linnet var :o om det var den från gina?

2009-12-03 @ 19:03:32
URL: http://osorio.blogg.se/
RH

pappor ska va nyfikna , jag bryr mig, kan du förstå:x

2009-12-03 @ 22:58:17
RH

och förresten så vet jag:) för pappor vet allt (nästan)

2009-12-03 @ 23:00:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0