250209

Igår hade jag som sagt en vääldigt tråkig dag men kvällen vart mucho better. Jag och Johanna tog en lång promenad genom Bålsta, senare gick vi hem till mig och kollade på Hannibal, som vanligt somna jag, eller vi, konstigt nog somna Johanna före mig, helt otroligt! Jag lyckades hålla mig vaken till kanske den sista reklamen då kunde jag inte hålla ögonen öppna längre. Så där sov vi på soffan till halv 6 då vi gick och la oss i sängen och pruttade på varandra. 
Vaknade, duschade, åt frukost sen begav vi oss ut igen på en morgon promenix till vildgåsvägen och trakterna där vi bodde grannar när vi va små och sen hem till Josephine där vi drack te och åt någon kaka. 
Säger grattis i efterskott här också till 18års dagen! :) 

Ja sen gick vi neråt igen och alla gick skilda vägar.
Nu ska jag vänta på att Sandra ska ringa och komma ner så vi kan leka en sista gång innan jag beger mig av till Uppsala.
Yes, det var väl det. Får se om jag hinner träffa bror också innan jag åker?!

Jaja, nu längtar jag bara en massa till den 13 mars och den 9 april! <3

Ha det bra!
/e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0