Alla <3dag med krossad dröm

Idag har jag krossat drömmen om att bli frisör iallfall. Haha skulle försöka mig på Mickes hår eftersom det hade blivit så otroligt långt. Men jag lyckades inte så bra! Usch! Luggen vart åt helvete för kort, sidhåret är längre än luggen, och det där bak är lite hackigt. JA! Men ioförsig kan man väl inte vara bäst första gången man klipper någon, speciellt en kille, för det tycker jag nog ska vara svårare?! Hädanefter får jag väl klippa på dockor om jag vill fortsätta ha frisörkarriären i mina drömmar. Annars får jag nog försörja mig som fotograf, om jag får in en fot i det yrket och lyckas förstås.

Ja iallafall, idag är det ju alla hjärtansdag, den började bra imorse, då jag fick ett kort av älskling med en chokladask format som ett hjärta och "rollo"kolor. Men sen gick det nedför när jag klippte Micke och dammsugaren pajade för 10 minuter. Gav för den stunden upp precis allt och gick bara och svor i huset.
Nu har det blivit bättre (eftersom Micke går runt med mössa på skallen och döljer det hemska håret) haha! ja, och vi håller på att laga kycklingfilé med potatisgratäng. Ska väl sätta oss och kolla på melodifestivalen sen också.
Hoppas ni har haft en bättre alla hjärtansdag än mig iallafall?!

Lyssna på låten nedan, den är kung!<3

Nomy - Cocaine


Kommentarer
angelica

Ja det har jag haft!

Låten är jättebra!

2009-02-15 @ 00:07:05
URL: http://angelicanord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0