Det där med att fota...

Pratade med min fotolärare idag och fick höra lite omdömen och så. Han berättade vad vår vikarie (som har haft oss under en långre period) tyckte om mig osv.
Enligt min lärare var det mig han skulle anställa av alla oss i klassen, pga mest intiativ, kreaktivitet osv.
Kändes otroligt roligt och skönt att få höra det. Det får mig verkligen att kämpa hårdare och bli mer pepp på saken.


Nästa lektion ska vi inte dit, utan det blir att fota valfritt hemma. Så jag kör nog ett litet "tema" på Ville eftersom han är så otroligt rolig att ta bilder på.
Tog även bilder på både Robin (storebror) och Ville (lillebror) tillsammans. Ska se om jag får ihop något bra så kan jag även använda dem nästa vecka!
Robin ska även fixa hem photoshop till min dator nu! Äntligen, så som jag har väntat och längtat!

Yes vi fotade även siluett denna gång på lektionen (eftersom det är alla hjärtans dag snart fick jag idén till att klippa ut ett hjärta och använda, vilket Bosse tyckte va en av de sakerna som gjorde att han ville anställa mig, eftersom de andra bara stog där och i princip inte hade någon fantasi alls, vilket jag inte heller hade så mycket av, förrutom hjärtat.) Men bilden nedan är väl den enda jag kan tänka mig vart bra av alla dom 5000 bilder vi tog.
Jag är inte såå mycket för att fota siluett, utan jag föredrar mer när ansiktet eller vad det ny kan tänkas vara, syns. Men kan faktiskt vara häftigt ibland till vissa tillfällen.

Nu är det dags för käk, så nu är det slut för skryt och skitsnack för denna gången!
Ha en bra kväll!
/e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0