Falun

17:45 tar jag 207:an mot Falun, där jag ska sova hos Emma inatt. Imorgon tar vi buss och tåg tillbaka till Mora. Alltså Emma ska följa med mig till skolan och få vara med när jag redigerar mina filmer till tatueringsprojektet. Mys.

Som sagt är det pappas födelsedag idag, och jag tycker väldigt synd om honom. Han fick nämligen i present att åka upp till Hamra (där våran stuga ligger) och fixa med avloppet som hade frusit. Inte har jag köpt något till honom heller, inte är jag hemma när han kommer hem heller så man får gratta honom. Uffah! men vi tar igen det någon annan dag med middag och tårta och förhoppningsvis en liten present. älskar dig världens bästa pappa!<3

Har förresten skaffat facebook idag. *En i mängden*. Men funderar på att tabort den, kan ändå inte lägga upp mina bilder där eftersom facebook äger dom då. Inte för att dom är kända eller kommer bli, men jag blir lite nojjig över sånt där.
Jaja. Ha en trevlig kväll allesammans!
/e.


Kommentarer
Angelica

Men häla lilla pappa grattis i efterskott. Äger dom verkligen bilderna? Står det någonstans..? För först visste jag inte om jag vågade lägga ut, men jag gjorde det ändå.. :)

2009-02-14 @ 12:01:56
URL: http://angelicanord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0