Fota siluett

Yes idag kom Bosse tillbaka, känns skönt eftersom vi har haft vikarier hela tiden. På foto alltså.
Så idag började vi jobba med siluetter i studion. Jag tror jag har rätt där. 
Ja, det kanske spåra ur lite, det slutade med en jävla massa partyhattar och jirlanger (helt fel stavat) men you name it right.
Bilden nedan är tagen av Linnéa och redigerad av mig såklart och jag, om jag själv får säga det, tycker att dem är vääldigt bedårande. Siluettbilder ska dock inte bli sådär, men jag tyckte jag va så väldigt tjusig så jag måste visa den. 

Imorn är det äntligen fredag och då blir det mys! 
Slutar 1 idag, så det känns fantastiskt skönt. Linda ska få färga min groteska utväxt. Finally! 
Funderade på mörkbrun, men bestämde mig för svart iallafall! 
Have a nice day!
/e.




Kommentarer
Linnéa

Vi borde ha glitterkrams och partyhattar varje fotolektion. :D

2009-02-05 @ 23:48:28
URL: http://aussois.blogg.se/
Angelica

Snygging! :)

2009-02-07 @ 14:46:13
URL: http://angelicanord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0