The end of the day

Nu börjar strax denna dagen dra sig mot sitt slut. Skönt eftersom jag vill att det ska bli fredag nu!
Idag har jag hunnit med ovanligt mycket. Slutade som sagt 1 idag, åkte ner på stan och köpte hårfärg, gick hem och storstäda rummet (y), käkat, hängt tvätt samt tvättat en till tvätt (hoppas bara att kläderna hinner torka tills imorn :/ ), anyways, har duschat och nu återstår bara att föna samt platta håret och packa! Yiha!

Kommer förmodligen inte hinna skriva någon blogg imorn eller på hela helgen.
Men jag kommer ungefär fram vid 7 imornkväll i uppsala. Pappa skjutsar nog mig till Sävja på en gång om jag inte ska in till farmor och säga hej en sväng först. Bara ta det lugnt med en film maybe! Lördag ska vi ner på stan och träffa mamma och hennes Micke, och äta middags buffé på china och på söndag blir det nog bara slapp slapp tills jag åker.


Morgondagen kommer vara hyffsat slapp. Ska ut till Sollerön nånstans och filma till vårat "dass&toaprojekt". Haha hoppas någon ställer upp som skådespelare bara.
Nu måste jag kila iväg och packa. :)
Ha en riktigt trevlig helg, för det ska iallafall jag ha!
/e.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0