Uppsala nästa

Blev att jag gick hem till Johanna igår vid 23:00 tiden och kollade på film, kommer inte ihåg det krångliga namnet på den men Jared Leto var med i den och det var en knarkar film. Bra va den iallafall.
Tog en härlig promenad på förmiddagen och satt i solen medan Tindra (hennes hund) lekte runt i snön.
Sen bestämde vi oss för att baka, vart några krispiga rutor, fast krispiga vart dom inte direkt.
sen kom sandra ner och vi gjorde väl inte så mycket. Kollade på tv och nu ska jag snart gå till bussen som går till uppsala. Måste dock byta i örsundbro vilket är drygt. Men men.

Har haft det trevligt i Bålsta iallafall, får se när jag kommer nästa gång. Blir väl på påsklovet om jag inte kommer ner en helg innan.

Bye
/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0