130109

En toppen dag idag har jag haft, om man bortser från all min träningsvärk och den allmänt sega skoldagen. Jag, Linnéa, Felicia och Bea bestämde oss iallafall för att gå till kaffestugan och fika. Det var riktigt mys, fler sånna skulle passa fint. :) Sen gick vi runt lite på stan, alla shoppa förrutom jag och Bea, det sög eftersom det är värsta rea överallt nu.
Men två små skitsaker fick jag med mig hem iallafall, ett par bruna spetstights för 39 kr och en rakgel för 19 kr!
Jag är grymt sugen på att köpa ett par skor, med klack, yes med klack! och jag är ute efter ett par med kilklack, vet dock redan nu att jag inte kommer passa i det, men vafan gör det? De räcker med att de bara kan stå på hyllan och se snygga ut! Nej, men skulle verkligen vilja ha några som är någorlunda. Såg ett par rätt så najsa på H&M, som va billiga, men då är det där med att beställa skor, det vill jag verkligen inte göra! :/
Hur som helst, när jag kom hem, hade pappa Saw 5 igång, kollade faktiskt på den lite, den verkade bra, så måste få ut den på DVD så jag kan kika på den! Vi kolla nu ikväll på Barnhemmet iallafall. Riktigt bra film tycker jag! Men nu efteråt blev det väldigt läskigt eftersom jag tror på "spöken". När jag skulle sminka av mig och inte alls hade någon chans att se, så inbillar jag mig såklart att det står någon precis bakom mig, och bara stirrar! Usch! men somsagt den rekomenderar jag stenhårt!

Anyways, sammanfattningen av denna dag har vart ganska så perfekt enligt mig iallafall! ;)
Nu är det dags att prata i mobil med bäjbi och sen sova!  Sovmorgon imööörn till 12!!! :D
/e.



Kommentarer
cissi

just det. jag har juh fråga flera gånger om vi ska gå å fika.. :/

2009-01-15 @ 22:03:23
Sandra

visst var barnhemmet bra?! satt helt fastklistrad och ville se om filmen nästan direkt xD

2009-01-18 @ 19:06:51
URL: http://osorio.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0