180109

Nu har jag äntligen kommit hem från en bra helg i Falun, spenderad med Emma.
Jag åkte dit i fredags, vi gjorde inte så mycket, kollade på Lets dance och inte mycket mer. På lördagen åkte vi ner mot stan och shoppade på rean. Jag kom därifrån med ett par udda skor, två tunikor och smink. Känns bra och få shoppa och göra av med lite pengar. haha! När vi kom hem gjorde vi middag som blev laxfilé med sallad. Sedan bar det av till Emmas syster Mikaela, och där sjöng vi singstar ABBA och drack några öl med Mikaela, Emma, Emil, Gustav och Ida. Riktigt trevligt faktiskt.
Ikväll ska jag se Trollkarens hemligheter som börjar kl 21:00, det är grymt bra!

Nästa helg ska det bäras ner mot uppsala och äntligen träffa älskling.
och helgen efter den har jag också planer om det blir som tänkt :)

Hoppas ni haft en trevlig helg!
/e.
Bilder på det senaste inköpet, mobilbilder därav den dåliga kvalitén.

 
 
 


Kommentarer
Emma

VAr du tvungen att ta det fulaste bilden på mig? ;/

2009-01-19 @ 12:52:15
Emmelie

Emma: Jag har ingen annan? :O

2009-01-19 @ 15:32:33
URL: http://aawesomee.blogg.se/
Mickee

va skaru göra veckan efter den här då? (nyfiken) ^^

2009-01-19 @ 17:49:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0