220109




Jag har inte packat än, vad jobbigt för jag orkar inte göra ett skit! Orkar inte skolan imorn. Jag är negativ ikväll, det erkänner jag utan tvekan. Kan inte rå för saken som hoppar ut munnen på mig och att jag har en väldigt aggresiv ton när jag pratar. Men du är van och förlåt på ett sätt, men jag är väldigt upprörd ändå. Men om jag bara kunde inse att det inte är ditt fel, att du tycker att äcklet är fin. Men du kan räkna med att jag ska sudda bort kärringen från ditt liv!


Imorn blir det som sagt en resa ned till Uppsala där jag ska spendera helgen i Sävja.
Så jag hoppas verkligen för min egna skull att mitt PMS humör försvinner inatt, annars är det bara jag som får lida i slutändan. Jag hade inte mycket mer och säga ikväll. Bara massa klagomål, men så kan det vara ibland!
 Nu måste jag packa!
Godnatt!
/e.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0