Dags för den 3:e julaftonen

Idag är det då dags för julafton nr 3 med mamma. Mormor och morfar kommer hit, samt Robin som kommer hem från Hamra, Micke och Micke. Så vi ska väl äta lite mumma mat och sen öppna julklappar! Det kan man kalla najs. Fick även min julklapp från farfar i fredags, julklappen innehöll 1000 kr som ska läggas på hög antingen till objektiv till kameran eller till en ny najs tattoo. Men det är nog smartare om kameran går före :/ ....Svårt val.

Imorn åker jag och Sandra till Stan, som sagt, och firar Johanna! Om inte hon gör plötsliga ändringar xO!
Vilket hon inte ska göra, hoppas jag!

ska snart ta mig i kragen och lägga in mina bilder som jag har tagit under jul.
Har bara inte haft ork! Ta det med en nypa salt! x) eller jag får göra det, för jag är verkligen urless på att min blogg bara innehåller text nu, och jag är för lat för att skriva och som sagt ladda in och redigera bilderna! Aja...
Skitsnack, cya!
/e.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0