Dags för hemresa..

Lite uppdatering över de senaste dagarna.
I måndags så åkte jag och sandra in till Stan för att fira Johanna som fyllde arton. Det va riktigt roligt! Men kunde ha stannat längre om jag hade möjlighet, men då hade inte Sandra hunnit med sin buss och jag hade pojkvän som väntade hemma på mig. Så vi åkte vid 11 tiden eller nått kanske. Jag tappade bort min piercing kula på centralen och vi köpte med oss burgerking mat till pendeln. Sen kom Micke och mötte mig på stationen.

Igår var det Johannas födelsedag så jag och Micke gick hem till henne och fikade lite med hennes släkt. Sen gick vi hem och kollade slutet på en av världens bästa filmer, nämligen Batman - The dark knight som mamma och hennes micke kikade på. Den är helt underbar och jag kan kolla på den hur många gånger som helst!

Idag har jag inte gjort så mycket, mest legat och myst med Micke och såklart packat. Mitt tåg till mora går ungefär halv 7 ikväll, så vi åker till Uppsala såfort mamma kommer hem från jobbet.
Känns tungt som bara den och åka och veta att skolan börjar redan imorn. att man ska kliva upp kl 06:20. Och jag har vart så osmart och inte ställa klockan de senaste dagarna så man är lite van med att gå upp tidigt. Uscha, men det som besvärar mig mest är väl att jag har ett oklart arbete som ska redovisas imorn eller i övermorn. Alltså kommer jag få IG på det eller om jag får göra det senare.
Aja, det va det. Nu ska jag fortsätta vara med Micke.

Tråkigt att jag inte har träffat Sandra och Johanna idag, men vi får väl se när vi ses nästa gång.
Take care!
/e.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0