Finally!

Haha har längtat som tusan på att få en viss låt och nu har jag den, jag vet inte riktigt, men jag har fastnat som bara den och den är riktigt Party!! tack Jows! :P
Pappa drog och bowlade nyss och jag vill också! x( men det fick vi ta och göra en annan gång! x)

Jag saknar Micke som bara den. Han har ju införskaffat Wii nu också, så det gör ju inte att man vill ner heller! verkligen inte! :o

Jag vill bara tillbaka till Johannas fest, den var riktigt värd! Om man kanske kunde ta om det någongång? ;D


Jag tänker langa in några bilder jag inte alls är nöjd med, men jag tog några få dagen innan jul så jag slänger in för att få lite färg i bloggen!
godnatt!
/e.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0