Happy face with a tired body!

Idag har det hänt mycket men ändå inte så mycket?! Gick skola till 14:20 sedan kl 17:00 promenerade jag och Linda upp till morkalby tror jag haha, och skulle träna vår första dag på Friskis och Svettis. Basjympa blir det ett tag framöver. Det va riktigt kul, jobbigt men inte för jobbigt! Så jag hoppas att det blir till en rutin och att det går bra här framöver!

Pappa har även beställt ett objektiv till mig nu! :D Ett Tamron af 70-300! HAPPY FACE!!
Sen har jag fått ett nytt bordstativ som är lite stadigare eftersom det jag fick i julklapp var för klen för min kamera!

Ja, ska snart gå i sängs, får se om denna natt blir en mardröm också eller om jag kan somna som normalt!
Jag kanske har för höga krav, alltså att jag måste lägga mig vid 9, för annars får jag inte tillräckligt med sömn. Det kanske är det som på något sett gör min kropp och gärna stressad och jag kan inte slappna av. Men det har blivit som en tvångsgrej, att jag verkligen måste ligga i säng då. Så skulle vara svårt och bli av med den.
Nu ska jag hoppa i säng och ringa världens bästa pojkvän!
Godnatt!
/e.

Objektivet som ska bli min nya bebis!
(Bilden är tagen från google)



Kommentarer
Linnéa

Oooh~ mys

Vad är det för bländartal? :D

2009-01-12 @ 21:19:15
URL: http://aussois.blogg.se/
Josephine

Nice! Det där objektivet har jag också..funkar asbra faktiskt:) diggar bloggen fortfarande! asnice.

Men en fråga som jag ställt några gånger nu känns det som; hur fixar man så att ingen kan kopiera på bloggen? Puss

2009-01-20 @ 16:49:06
URL: http://joseliphineskickflip.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0