Hejhopp!

Idag har det vart en otroligt seg dag, med det är det på alla tisdagar. Uscha! Jag hade så jävla ont i magen idag så jag åkte hem sista lektionen. När jag kom hem hade vi fått tågbiljetterna som Bror skickat upp. De va inte det enklaste att förstå. Det är nämligen tio stycken biljetter i ett häfte som man själv ska fylla i tid, datum, plats och vagn osv. Sen står det att man ska fylla i bokningsnr, men det stog det inget om på SJs sida. Så de vart lite frustrerande. Så jag fick ett beställningsnr till min mobil, så jag ska tydligen hämta ut biljetter på SJs automat där. Jag förstår ingenting! Så då har jag 4 biljetter fast jag egentligen ska 2. Jaja det löser sig!
Så iallafall jag åker nu på fredag med 16:32 tåget. Jag längtar jätte mycket efter min bejb! <3

Mamma är väldigt saknad också, så om man kunde få se en skymt av henne skulle jag bli vääldigt tacksam!

/e.


Världens bästa skrutt! <3


Kommentarer
Mamman

Mamman saknar dig med!!! Puss gumsan! Ses i helgen!

2009-01-22 @ 10:27:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0